Communicatieve Vaardigheden
Home Bedrijfsopleidingen Management Opleidingen

Communicatieve Vaardigheden

Communicatieve Vaardigheden

Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. Klantgericht communiceren is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs en hun leidinggevenden en collega’s.

 

Resultaat

Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten, leidinggevenden en collega’s. Daarnaast leren ze beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.

 

Inhoud

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie
  • Klachtenafhandeling
  • Correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Omgaan met stressvolle situaties

 

Examen

Na afloop wordt geen examen afgenomen. Deelnemers krijgen een getuigschrift van Verkeersschool Keijbeck BV als bewijs van deelname.

Dagdelen

2

Uren Code 95

7

Soob

Prijs

Stel je vraag







    Door het invullen van uw gegevens, gaat u akkoord met onze
    Privacyverklaring.

    Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. Klantgericht communiceren is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs en hun leidinggevenden en collega’s.

     

    Resultaat

    Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten, leidinggevenden en collega’s. Daarnaast leren ze beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.

     

    Inhoud

    • Representativiteit en beroepshouding
    • Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie
    • Klachtenafhandeling
    • Correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
    • Omgaan met stressvolle situaties

     

    Examen

    Na afloop wordt geen examen afgenomen. Deelnemers krijgen een getuigschrift van Verkeersschool Keijbeck BV als bewijs van deelname.

    Dagdelen

    2

    Uren Code 95

    7

    Soob

    Prijs

    Schrijf je nu in!





      Stel je vraag