Veelgestelde vragen

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Zou je onverhoopt een klacht hebben, dan kun je altijd contact opnemen met ons. Het beste kun je dan een mail sturen naar info@keijbeck.nl of een brief sturen naar:

Verkeersschool Keijbeck BV, afdeling klachten
Postbus 55, 6114 JG Susteren.

Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met u op. Wij zorgen ervoor dat de klacht binnen 1 maand is opgelost. Mocht u het niet eens zijn met de aangeboden oplossing(en), dan verwijzen we u door naar de Algemene Voorwaarden voor de beroepsmogelijkheden.

Kan ik geplande rijlessen nog afzeggen?

Geplande praktijkrijlessen kun je tot 2 werkdagen van tevoren afzeggen. Dit geldt niet voor dagopleidingen.

Ik wil graag een andere instructeur, kan dat?

Jazeker. We zijn allemaal mensen en dus kan het voorkomen dat er geen klik is tussen jou en je instructeur. Twijfel daarom niet en neem contact met ons op.

Wat moet ik meenemen naar het examen?

Je moet altijd een wettig legitimatiebewijs meenemen.

Daarbij moet je:
– tijdens het praktijkexamen bromfiets je geldige AM-theoriecertificaat meenemen.
– tijdens het 1e motorexamen (AVB) óf je geldige A-theoriecertificaat óf je geldige B-rijbewijs meenemen.
– tijdens het 2e motorexamen (AVD) je geldige A-theoriecertificaat meenemen.
– tijdens overige praktijkexamens altijd je geldige rijbewijs voor de onderliggende categorie meenemen.

Hoe moet ik mijn rijschool machtigen?

Door met je DigiD in te loggen op http://mijn.cbr.nl en daar de stappen te volgen die nodig zijn. Bij rijschool kiezen kun je ons registratienummer 9430R2 invullen. Heb je nog geen DigiD, vraag er dan een aan op http://digid.nl. LET OP: tijdens het aanmaken van je DigiD-code moet je een wachtwoord aanmaken. Schrijf dit op, want in de bevestigingsbrief staat het wachtwoord niet en het is niet te achterhalen. Je moet dan een nieuwe code aanvragen. Dit kan tot 3 weken duren. Als je ons niet machtigt, dan kunnen we geen praktijkexamen voor je reserveren.